Of new clothes

webdesign dolls

After having the same blog design for ove a year now, I grew a little tired of it and needed to change this up a little. Yes, you know I am restless like that. ;)
So I decided to make a breezy white summer outfit for my little blog.
I hope you like it as much as I do?!…
It kinda feels more grown up also.

dolls webdesign puppen
Hopefully the transition went smoothly and there will be no glitches.

 

dolls webdesign puppen
Well, at least the dolls seemed to like it.

dolls webdesign puppen
So we now should be all set up for the last summer days (after all summe holidays are already over for us here) and looking forward to get down to business for the second half of the year…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 thoughts on “Of new clothes

  1. Liebe Nat,

    sieht super aus! ist jetzt alles auf der anderen Seite auch? gelle? Ja, das Blogdesign ist finde ich immer nicht so einfach. Ich tüftel da auch ständig rum und andauernd denke ich, dass es zu voll ist auf meiner Seite und zu unüberschaubar. Aber irgendwo will man ja auch alles unterkriegen…puhh…
    Aber ich finde, dass du das hier schon klasse hinbekommen hast!

    Sei lieb gegrüßt!

    Barbara

  2. Liebe Barbara,
    vielen Dank. Ja da hast Du wohl recht, ich schwanke auch immer zwischen Minimalismus und Verspieltheit. hehe… Und ganz zufrieden ist man selbst wohl auch nie (weder mit dem Blog noch mit den Puppen;>)… Habe hier grad auch schon die eine oder andere “Macke” entdeckt, die ich noch ausbügeln muss. Puh.

    Liebe Grüße in den wohlverdienten Urlaub Dir!
    :)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.